Vinterservice av din robotgräsklippare

Genom att regelbundet serva robotgräsklipparen kan du undvika problem. Du får inte bara en säker och välfungerande maskin utan du kan dessutom förlänga dess livslängd, sänka driftskostnaden och undvika maskinavbrott i säsong.

I våra 3 servicepaket kan allt ingå från programvaruuppdateringar, byte av knivar och säkerhetstest till premium alternativ som vinterförvaring och hämtservice allt för att göra ditt ägande så bekvämt som möjligt.

Fyll i formuläret nedan för att skicka en bokningsförfrågan. Ni kommer senare att få en bokning med vilken vecka i januari, februari eller mars som ni lämnar in er robot för service. 

Var noga när ni fyller i er e-postadress eftersom det är där ni kommer få bekräftelse av bokningen. Har ni inte fått bekräftelse inom 5 arbetsdagar så kontakta oss då något är fel. (Det går bra att göra en ny bokning med formuläret men skriv i meddelanderutan att ni försökt göra en tidigare bokning)

Maila till verkstad@olinders.se så kommer det direkt till servictekniker.

Vi bokar Bronsservicen i januari till mars och det gör vi för att då har vi det lite lugnare i butiken och kan planera för verkstadsarbete.
Vid bokning får ni ett svar med en vecka som ni lämnar in er robot för service och får tillbaka den ca 7 dagar senare.
En fördel med att göra servicen mitt i robotens vinterdvala är att få en kontroll på batteriets status och rädda det från att laddas ur helt om något inte är som det skall. Urladdning är en sådan sak som lätt kan förstöra ett batteri av denna typen.

Ja i mån av tid så försöker vi lösa det. Skriv det som ett önskemål i fältet Meddelande så återkommer vi…